Siden starten af det nye år, har det været en klar strategi fra Business Vordingborgs side at være mere synlig på Linkedin. Det er en strategi, der er blevet taget godt imod. Antallet af følgere vokser hele tiden, og i april slog vi rekord for, hvor mange vi er nået ud til på det sociale medie.
42.960 eksponeringer blev det til. Når vi kigger på eksponeringstallene over det seneste år har der været én tendens, og den har været opadgående.
Når vi ser på antallet af likes, delinger og kommentarer for vores opslag, ligger vi højt. Også når vi sammenligner med andre erhvervshuse og lignende tiltag.
Det har især været historier om Arcadia eFuels og den grønne omstilling, der for alvor har fået opmærksomhed. Derudover trækker det mange eksponeringer, når vi deler ugens erhvervsprofil, hvor vi kommer ind i maskinrummet hos nogle af de store eller inspirerende virksomheder, der er i vores område.
Hvis du endnu ikke følger Business Vordingborgs LinkedIn, lyder der her en opfordring til at gå ind og følge Business Vordingborg-siden.
Find siden her
Vi lover, at der er tonsvis af spændende, inspirerende og oplysende indhold på vej.
Skrevet af Kasper Buur
Presse- og kommunikationskonsulent
T: +45 51 93 58 29