Vil du gerne sælge din bolig, eller trænger den bare til at blive piftet lidt op? Louise Holm kan få den til at tage sig bedst muligt ud. Og hun har allerede fået stor opmærksomhed omkring sit koncept.
En artikel i Sjællandske, et tv-indslag i TV ØST og en samarbejdsaftale med det kendte boligdesignfirma Lene Bjerre – det er gået stærkt for Louise Holm, der i september 2016 sprang ud med egen virksomhed, SalesStyling.
”Som tidligere ejendomsmægler har jeg tænkt over, at billederne på nettet ikke altid er så gode, og at rummene godt kunne shines lidt up,” siger Louise Holm, der også kan trække på sin store erfaring som tidligere indretningskonsulent i HTH Køkkener. Hun tilføjer:
”Man kan sige det på den måde, at du ville jo også vaske din bil, inden du sætter den til salg på Den Blå Avis.”
Benhårdt arbejde og målrettethed

Vil man have succes, skal man arbejde benhårdt og målrettet, mener Louise fra SalesStyling
Ifølge Louise er det in i udlandet at bruge en boligstylist, og herhjemme er vi åbenbart også ved at få øjnene op for det. I hvert fald oplever hun en stor interesse, og hun har allerede hjulpet flere kunder.
Og det er ikke kun private, der opsøger hende, når de gerne vil sælge deres hus: Også erhvervskunder ønsker hjælp til at skabe attraktive kontormiljøer, og hun har desuden været med til at indrette campinghytter.
Så der er gang i forretningen – men hvad skal der til for at opnå succes?
”Det kræver benhårdt arbejde, og man skal være dygtig til det, man laver, og gøre sig umage”, siger Louise, der også mener, at struktur og målrettethed er en vigtig faktor.
Aktiv på sociale medier
Louise gør aktivt brug af sociale medier: På Facebook kan man bl.a. se små videoer, hun har en profil på Instagram, og skriver på en blog med gode tips til boligindretning.
”Det er noget, jeg har meget fokus på”, siger Louise. ”Jeg tænker meget over, at udtrykket skal være rigtigt. For mig er det ikke vigtigt, at jeg har et højt antal følgere. Det vigtige er, at det er de rigtige følgere, og at de synes, det er spændende at følge med.”
Det skal ikke ligne noget fra Bo Bedre
Når man spørger Louise, om hun har et godt råd til, hvad man selv kan gøre for at shine sin bolig op, lyder svaret:
”Spørg dig selv, hvad du er glad for, og hvad du kan undvære. Sørg også for at få ryddet op, så der ikke er noget, der står og samler støv,” siger Louise, der forklarer, at boligen ikke skal se ud på en bestemt måde.
” Du skal indrette dig efter, hvad der gør dig glad. Det er ikke nødvendigt med dyre designermøbler, og den skal ikke ligne noget fra Bo Bedre. Få det bedste ud af de ting, du har.”
Du kan læse mere om Louise og SalesStyling på www.salesstyling.dk og følge hende på Facebook og Instagram under navnet salesstyling.dk.
[su_note note_color=”#4e6a78″ radius=”0″][su_frame align=”left”]
God sparring og svar på spørgsmål
Louise Holm startede som selvstændig via en spireplads hos Vordingborg Erhverv. Det er et gratis 6-måneders forløb med kontorplads og vejledning.
”Det var godt at have støtte, især i starten indtil jeg gik online, fordi jeg kunne få sparring og svar på konkrete spørgsmål,” siger Louise om forløbet.
Du kan læse mere om Spirepladserne her:
Spirepladser hos Vordingborg Erhverv
[/su_frame][/su_note]