Business Vordingborg tilbyder to spændende kurser i professionelt brug af sociale medier – Sådan styrker du din forretning på de sociale medier.
Tirsdag 30. august kl. 10-15:
Kursus i anvendelse af Facebook og Instagram til målrettet branding af din virksomhed.
Torsdag 6. oktober kl 10-14:
Kursus i professionel anvendelse af LinkedIn til branding af din virksomhed.
De to kurser åbner for tilmelding i august. Kurserne er åbne for alle.
Mindre brugerbetaling må forventes og sted for kurset følger.
Kursus 30. august kl. 10-15
Sådan bruger du Facebook og Instagram i din virksomhed
Du vil lære hvordan du finder din brand-DNA/Kernen i din forretning, den røde tråd, hvem er dine kunder, og hvilke signaler sender du samt
Hvordan du sikrer visuelt blikfang på dine profiler og deler indhold, der konverterer dine følgere til betalende kunder.
Vi skal tale om rekvisitter, styling og tekstindhold.
Katrine Venke er brand og mindsetmentor for iværksættere, der vil skabe et brand og en visuel lækker profil der understøtter deres brand, og tiltrækker deres ideelle kunder.
Katrine er selvstændig på 11. år og hun underviser i hvordan vi brander os på de sociale medier samt hvordan vi med troværdig markedsføring skaber relationer med vores målgruppe.
Hun underviser også i hvordan vi sælger vores ydelser og produkter, uden at det koster en formue på annoncering. Alt sammen ved at have fokus på, hvilken energi der ligger bag.
Katrine står desuden bag markedsføring og branding af flere kendte brands og danske og internationale stjerneartister.
Kursus 6. oktober kl 10-14
LinkedIn er det nye sort – også for iværksættere.
På dette kursus lærer du, hvordan du bruger LinkedIn med effekt.
Vi bygger din konto og din profil, du lærer storytelling-teknikker, og vi finder sammen ind til din tone-of-voice, der matcher forretningsstrategien.
Vi ser også på jeres corporate konti, analyserer de gode eksempler – og undervejs skriver vi LinkedIn-opslag, som kan bruges direkte til at opbygge stærke relationer for din forretning.
Anna Rørbæk har arbejdet med kommunikation og politisk interessevaretagelse i to årtier. Sammenlagt har hun tilbragt 7 år på Christiansborg, og hun har også været kommunikationschef hos BØRNEfonden og pressetalsperson på vegne af Danmarks 12 største humanitære organisationer i forbindelse med den årlige Danmarks Indsamling på DR1 i 2017, 2018 og 2019.
Siden er Anna blevet selvstændig med Rørbæk Kommunikation, hvor hun bl.a. rådgiver i digitale medier, primært LinkedIn.
Anna er kandidat i Medievidenskab og Retorik fra Københavns Universitet og har undervist på flere danske universiteter og været medlem af Dansk Journalistforbunds (DJ) ekspertudvalg om kommunikation- og journalistfagets fremtid. Hun er ligeledes en del af censorkorpset for 2022-2026 ved Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Derudover professionelt bestyrelsesmedlem i flere bestyrelser.
Skrevet af Søren Knudsen
Presse- og kommunikationsrådgiver
T: +45 20 40 95 92